Download de nieuwe Inside-Out whitepaper, zo leer je ons direct kennen. Download

Benieuwd naar onze werkwijze?

Download de nieuwe Inside-Out whitepaper, zo leer je ons direct kennen.

Download

We zijn er om certificatie waardevol te maken.

En dat kan! De principes die de basis vormen voor normen zijn heel logisch. De vertaalslag maken van de norm naar het DNA van een organisatie is de kunst. Pas dan kun je integreren in de processen van een organisatie.

Laat normen optimaal interpreteren nu net het vak zijn dat KVGM als geen ander verstaat.



01Wij zijn KVGM.

Hoe doen we dat? Door eerst onze klant te begrijpen. Haar processen en vooral de mensen achter deze processen leren kennen. Zo worden we onderdeel van het proces, waardoor we vervolgens van binnenuit de norm transformeren en op het bedrijfsproces kunnen toepassen. Als vliegwiel gebruiken we onze jarenlange ervaring en onuitputtelijke kennis die we ook in de vorm van software en trainingen met de buitenwereld delen.

Waarom doen we wat we doen? Voor het resultaat van onze normtransformatie: de processen die op basis van de norm en onze filosofie veiliger, efficiënter of begrijpelijker zijn geworden, terwijl het certificaat is behaald. Het is onze uitdaging om niet louter vinkjes te zetten, maar om de norm bij iedereen op te laten gaan in hun manier van werken. Jaar in, jaar uit.




02Inside-out.

Er zijn meerdere methodes om te certificeren. Je komt ver door de norm paragraaf voor paragraaf door te nemen en te implementeren in een organisatie. Vaak resulterend in een certificaat.

Wij kiezen echter onze eigen andere weg. Wij stellen jouw organisatie centraal en nemen de ambities, processen en cultuur als uitgangspunt. Simpelweg omdat organisaties veelal zelf al nadenken over doelen, verbeteren, veiligheid van medewerkers, klantgerichtheid en bedrijfscontinuïteit. Dan kunnen we dat beter als startpunt nemen en versterken.

In de onderstaande afbeelding komt onze werkwijze het beste naar boven.

Inside-out vs Outside-in

Kortom: Bij ons staat de organisatie centraal, waarbij wij onze kennis en kunde op aanpassen. En de norm? Die transformeren we zodanig dat die voor de organisatie werkt.




03Ons logo.

We hebben ons logo heel specifiek ontworpen. Niet alleen omdat we het mooi vinden en bij ons vinden passen, maar ook om de volgende zaken te benadrukken: